>prace kitowe-pastelowe

>

Kilka dni temu prezentowałam już na blogu dwa LO-sy wykonane na bazie marcowego kitu ILS: tu i tu🙂 mam w zanadrzu jeszcze kilka prac, oto one:

LO’s w formacie A4 – do ramki; na zdjęciu mój Jaś ze znaną Wam z innych prac uroczą Zu🙂 nie ma to ja przyjaźń, która przechodzi z pokolenia na pokolenie.

inspiracją do scrapa była TA praca projektu mistrzyni formatu A4 Lililali.

Kolejny LOs już jakby „nie mój”, a to za sprawą specyficznej kompozycji mapki z której skorzystałam (niestety nie pamiętam gdzie tę mapkę widziałam, a sam szkic juzwykasowałam z archiwum :/) – w sumie z czystej ciekawości ‚czy taki statyczny układ finalnie może być ciekawy’? Moja odpowiedź brzmi – nie🙂 A więc trochę nudno ale klimatycznie.
Na zdjęciu trzecia z moich przyjaciółek (poprzednie dwie już znacie z prac)- joanna ze swoim synkiem Jasiem.

Na koniec chciałam Wam pokazać podręczny pamiętnik ciążowy (prezent dla najlepszej przyjaciółki mojej przyjaciółki)🙂 Zdjęcia tylko kilku kart, bo w sumie bez fotografii i opisów to nudy, nie ma czego pokazywać🙂



Skomentuj

