>Kraina Czarów c.d.

>

A ja cały czas żyję w Krainie Czarów🙂 w sobotę spotkała mnie niespodzianka w postaci odwiedzin Nulencji, w niedzielę – też były niespodzianki, wczoraj – kwiaty, kwiaty, kwiaty i koperta od tatusia z zawartością na nowe, niebieskie buciki na wiosnę :****, a dzisiaj…
… dzisiaj dotarła do mnie długo oczekiwana przesyłka zza oceanu z papierami i dodatkami m.in. Studio Calico! Materiały są boskie, natychmiast musiałam coś scrapnąć, a dzięki temu że mamy już dłuższe dni, mogłam od razu po pracy zrobić zdjęcie nowo powstałemu LO’sowi🙂

Na tej pracy jest wszystko co kojarzy mi się z „Alicją…” – jest królik, jest zegar, biała róża przemalowana na czerwono, babeczka „zjedz mnie”, butelka z napojem „wypij mnie”, fotel, motyl morpho blue itp…

Tych cudownych ażurowych motyli by tu nie było gdyby nie Kobens – dziękuję kochana! :***

Dzięki ukochanej Florze umieścić na scrapie tego gigantycznego motyla w ulubionym kolorze – morpho blue [wiem zanudzę was na śmierć tymi motylami i Alicją:) ].



Layout jest liftem pracy
Tary Anderson, którą już kiedyś przerabiałam🙂

To aż niewiarygodne i cudownych rzeczy mnie ostatnio spotyka, aż chce się rano wstawać. Obyśmy tylko długo nie czekali na nadejście upragnionej wiosny… czuję że wtedy optymizm eksploduje we mnie z siłą wodospadu🙂

Skomentuj

