>po tamtej stronie dnia…

>

Dopadł mnie niesamowicie melancholijny nastrój, mam głęboką potrzebę wyrażania swoich myśli, otaczających mnie klimatów dnia codziennego i marzeń w różnorodnych odcieniach błękitu. Prac powstało wiele ale nie mogę teraz wszystkich publikować – wszystkie mają wspólny mianownik w postaci koloru niebieskiego, turkusowego, lazurowego, błękitnego…
Dziś pokazuję jedną z nich opatrzoną cytatem autorstwa C.S. Lewis’a:

Nastrój tej pracy jest składową dwóch czynników; pierwszym z nich jest oczywiście niekończąca się fascynacja „Alicją…”, a drugim TA praca Graindevoie. Nie jest to typowy lift, ale „głębia” i fragment kompozcyji są zasługą tego odkrycia na flickerze.

W zbliżeniu widać stylowe lusterko, które kiedyś kupiłam w Ikei w ilości sztuk 2 – zdobiły one moje mieszkanie, od wczoraj „zajączki” puszcza tylko jedno🙂

…..     …..     …..     …..     …..

Żeby niebieski klimat utrwalić, ‚Bench Monday’ na ten tydzień stylowy w kolorze blue🙂

Skomentuj

