>oranżada :)

>

W najnowszej edycji wyzwania kolorystycznego na Art-Piaskownicy Mamuta zaproponowała kilka barw na ocieplenie klimatu – moim zdaniem trafiła w dziesiątkę. W domu od razu zrobiło się „cieplej” gdy wyjęłam z kufra materiały do zrobienia tej pracy. Nula po zobaczeniu pracy stwierdziła ze to taka „oranżadka” i trudno się z nią nie zgodzić🙂 kolorowo i intensywnie jest dziś u mnie na blogu (ale do niebieskości wrócę jeszcze nie raz w tym tygodniu).

Przyznam że na początku praca w tych barwach sprawiła mi trudność, dwa razy robiłam podchody do tego wyzwania… ciężko jest przestawić się z tej zimy i związanych z nią chłodnych barw w taki pustynne tropiki, ale jak już się zacznie to potem idzie z górki.
Miałam tu ogromny problem z kompozycją dlatego posłużyłam się layoutem ze znalezionej ostatnio na flickerze doskonałej i cudownej w klimacie pracy autorstwa {Cristina&Davi d} (nie odmieniam nicka bo się całkiem zakręcę).
Ze zdjęcia swoim hipnotycznym wzrokiem patrzy na Was moja mała muza – Zu.

Poza tym informuję Was o tym, że na blogu sklepu Craft4You dziewczyny zorganizowały candy🙂

można się zgłaszać do 28 marca, a do wygrania są cuuuuuuuuuuuda!🙂

Skomentuj

