>nowe niebieskie buty

>

Nowe niebieskie buciki na wiosnę w godnej niebieko-chabrowej oprawie🙂 Praca powstała w poniedziałek – musiałam po prostu MUSIAŁAM zrobić tę pracę natychmiast po tym jak zobaczyłam w necie TEN doskonały layout Debee. Uwielbiam jej styl, kocham lekkość łączenia wielu drobnych elementów i tę przestrzeń, „oddech” w jej pracach.

Zrobiłam swoją wersję tej doskonałej prostoty zmieniając jej klimat na sentymentalno-romantyczny, może wyszło nawet odrobinę w stylu vintage?🙂

Zdecydowanie niebieski siedzi we mnie nadal i powiedziałabym że się już na dobre ukorzenił🙂 Chciałabym Was tym kolorem „zarazić” – oto kilka intensywnych indygo-ispiracji ściągniętych z flickera.



1. Blue Curls, 2. Butterfly in Blue, 3. Not available, 4. blue shoes., 5. Endless Time, 6. Xabregas 0022, 7. am I scary?, 8. Just because…, 9. The End

Skomentuj

