>dla ulubionej

>

Wiecie że jak wpadam w wir pracy to nie mogę się zatrzymać🙂 Wiecie również że jak znajdę jakąś scrapową fascynację to nie mogę się powstrzymać żeby nie robić liftów jej prac🙂 Tak jest i w tym momencie – Debee wróciła do łask w wielkim stylu – uwielbiam ją, inspiruje mnie każdego dnia, budzę się i pędzę ponatychać i tak do końca dnia🙂

Oto boski oryginał –> TUTAJ – z dedykacją dla mojej pięknej Katrin, która mam nadzieję zajmie się w końcu tym co kocha i w czym jest najlepsza :*


Anemone2, originally uploaded by *ojoyous1*.

Acha zapomniałabym Wam napisać o mojej nowej obsesji – anemony, tak na te kwiaty mam teraz „odjazd”🙂 Oczywiście takowych poszukuję wszędzie – djcie znać gdzie moge znaleźć „sztuczne” wersje tych piękności w kolorach dowolnych🙂

Skomentuj

