>realizuję postanowienia

>

Dzielnie realizuję poniedziałkowe postanowienia, czyli lenię się, co prawda nie na kanapie ale na licznych spacerach w blasku słońca🙂 Przemierzam kilometry chodników, dróg, tras, ścieżek w poszukiwaniu oznak wiosny, zaopatruje się w ukochane wiosenne kwiaty i… odpoczywam, cały czas towarzyszy mi aparat, dlatego czasem mogę się z Wami podzielić moimi kolorowymi radościami.

Dziś mój ukochany M. obdarował mnie upragnionym anemonem :* – bez komentarza.

A dzięki „mojej Katrin” lansuję się na spacerach nosząc na szyi to maleńkie cudeńko, które przywiozła mi z Wiednia :*** (ujęć miliard just for JU):

                    maleństwo w ujęciu „best shot”                                                                   mini LOMO
                                                                                                                            widziane w Lubitelu naturalnych rozmiarów

Skomentuj

