>błękity, błękity, błękity…

>

Jestem do szaleństwa rozkochana w błękitach… wszystkie moje działania są związane z błękitami, wszystkie myśli wędrują w błękitach, moje marzenia i wyobrażenia są błękitne…
Ostatnia praca również jest błękitna:

Layout – eksperyment… trochę wzorowany na TEJ pracy, ale… tylko trochę🙂 Nie jestem do końca do tego eksperymentu przekonana, ale może wyciągnę jakieś pozytywne doświadczenia na przyszłość🙂

A tutaj potężna dawka błękitnych inspiracji specjalnie dla Was :*

1. Lieblingstasse, 2. Unter Glas, 3. aspiring to be a cloud, 4. Untitled, 5. Is Spring there, yet?, 6. shades of blue, 7. Forget-me-nots, 8. Blue, 9. Happy Blue Monday

a te trzy cuda przyleciały do mnie prosto od Nuli :********

Skomentuj

