>dziękuję

>

…”Dziękuję mamusiu za mój nowy rower; to dla Ciebie, kocham Cię :*”…
…takie mniej więcej zdanie skonstruował mój ukochany synek wręczając mi bukiet niezapominajek, które zrywał z tatą🙂 no rozczuliło mnie to na tyle że udało mi się zrobić tylko jedno zdjęcie (hahaha).

Lo’s powstał na bazie mega-bogatej pracy LariSCrap –> TEJ, nie uwierzycie ale ta kobieta potrafi wcisnąć na scrapa zdecydowanie więcej pierdół ode mnie i nadal jakoś to wygląda🙂 Fajna praca do liftowania, polecam (rozwija szczególnie w dziedzinie abstrachowania).

Co z tego że pogoda byle jaka, skoro życie jest takie piękne🙂

Pewnie się tu jeszcze dzisiaj pojawię… sija!

Skomentuj

