>moje maleństwo ukochane!

>Jakby ktoś jeszcze nie wiedział moje Dziecko kocham najbardziej na całym świecie i nie wyobrażam sobie jakbym miała żyć bez Niego i nie pamiętam już jak wyglądało moje życie zanim On się pojawił, mój promyk słońca :***

Uwielbiam to zdjęcie i kompletnie nie miałam na nie pomysłu, aż tu nagle, wczoraj kochana Gunia, której talentu jestem fanka od dawna, załadowała na flickra większość swoich boskich, tekturowych prac.
Patrząc na te kreatywnie poszarpane, poniszczone tektury od razu skojarzyłam je z tłem tego zdjęcia – no i się, zainspirowałam🙂
Zdjęcie kocham to też dam, bo lepiej w powiększeniu wygląda.

Matko jedyna jak ja pokochałam tekturę!!! Guniek – lowe :*

Skomentuj

