>odlot na kontrast

>

Nasza Nula zwariowała w klimacie czerwono-turkusowym i zaraziła tym szaleństwem również mnie🙂 Nieprzypadkowym świadkiem tego procesu była Jaszka, która uwieczniała ów szał na niesamowitych fotach, co z kolei mnie natchnęło do skomponowania czegoś ::innego::, takiego co by się porażonej spodobało; są więc czerwone trampki, farbowe maziaje, cyfry zmierzające do nieskończoności i różniaste alfabety – minimalizm na papierze pakowym – wszystko utrzymane w klimacie kitu wakacyjnego ILS 2010.

A tutaj łyk inspiracji czerwono-turkusowych dla Was – może się ten klimat rozprzestrzeni i będziemy mieć pandemię kontrastu🙂 hahahahaha


Things I love Thursdayawesome cyan-red contrast, originally uploaded by aniamaria.

………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
A tu, a tutaj🙂 wczoraj Twiggs z Lizbony opublikowała krótki wywiad ze mną🙂
………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

A czy ja już w ogóle pokazywałam moje prace z kitu wakacyjnego I lowe SCRAP? Nie przypominam sobie, raczej nie… no to jeszcze to Was czeka w najbliższym czasie🙂

Skomentuj

