>kiedy już zapomnisz…

>

Wieeeeeeeeeeeeem… no jakoś wena przychodzi, ale tylko w momentach psychicznie krytycznych i tworzę, tworzę, ale większość do szuflady… uzewnętrznianie uczuć na papierze nie zawsze nadaje się do upublicznienia – wybaczcie i zrozumcie.
Bardziej „lajtowe” elementy postaram się tu na blog przemycić, oto jeden z nich; ma przypominać o chwilach, które kiedyś zakurzy czas, dystans, chęć zapomnienia również… Niektóre pozornie proste i nic nie znaczące fotografie uwieczniają uczucia, myśli i pragnienia ich autora.
Chcą się rozliczyć z samą sobą często aranżuję pewne obrazy, fotografuję uczucia od których chcę uciec, emocje o których chcę zapomnieć. Paradoksalnie uwieczniam je w ten sposób, aby tak na prawdę były ze mną kiedy… no właśnie, kiedy będę chciała o nich pamiętać.

Moją inspiracją do tej pracy był kolorowy, wesoły layout zagranicznej scraperki, której nicku niestety nie pamiętam, ba, nie mam również zapisanej owej inspiracji – obiecuję że wypełnię tę lukę w najbliższym czasie, jak tylko gdzieś tę pracę znajdę.

Bazą stały się papiery z nowej kolekcji Creamy Morning – cudowne, nienarzucające klimatu karty zaprojektowane przez Ibiska dla I lowe SCRAP. Gdzieniegdzie przewijają się fragmenty moich About Spring, jest farba, tusz, ołówek, tektura i materiał, który dostałam od Edit w ramach wymiany kolorystycznej na Art-Piaskownicy.

Pozdrawiam wszystkich którzy tu do mnie jeszcze zaglądają, którzy komentują moje pracy – daje mi to wiele radości i z większością z Was chciałabym się podzielić zawartością mojej szuflady, niestety… nie jesteśmy tu sami🙂 Życzę Wam cudownie pogodnej końcówki lata.

Skomentuj

