>w klimacie vintage

>Dzisiaj coś w kolorach vintageowych, które podsunęła mi jako inspirację Anita, w ramach nowego wyzwania kolorystycznego art-piaskownicy. Te barwy mają niesamowity potencjał! Praca z nimi była bardzo przyjemna i nastrajała nostalgicznie – chyba tak było, w sumie to już nie pamiętam, bo LO powstawał dawno temu.

Na zdjęciu jestem ja i moja najbliższa przyjaciółka, która być może niedługo wyjedzie na inny kontynent… no i, po prostu…
jak się dowiedziałam to sobie popłakałam, a potem powstała ta praca…
no i tyle, nie mam więcej do napisania.

Skomentuj

