>coś tam się w głowie kotłuje…

>

Coś dzwoni, puka, coś się obraca, fika koziołki w tej mojej głowie czasem… jak już coś wykombinuję to koniec… jak się uprę to nie ma zmiłuj… Kiedy w głowie układa mi się jakiś scenariusz nie ma mowy żeby go nie zrealizować.
Zainspirowana taką właśnie chwilą „namalowałam” i wykleiłam wyzwaniową mapkę zaprojektowaną przez Ki dla art-piaskownicy. Wczoraj minął termin nadsyłania prac, a już jutro na piaskownicowym blogu będzie można podziwiać wygrane prace i nasze, załogowe realizacje.

Something lovely that bloomed in her beautiful mind… mniej ‚lovely’ i zdecydowanie mniej ‚beautiful’ są kolory, które miały być inne :)  a wyszły jakie wyszły – tak to jest jak się nie pracuje przy dziennym świetle (hahahaha TAK MIAŁO BYĆ!).
Dzisiejszy dzień nie był zbytnio udany, ale poranek zapowiadał się obiecująco. Wsadziłam Jasia w samochód i pojechaliśmy do naszych ukochanych Grotnik, poszliśmy na mega długi spacer daleko do lasu (mam nadzieję że nie przesadziłam i ze wyprawa nie skończy się katarem). Tam o każdej porze roku jest pięknie…
P.S. Pokochałam nowa wersję edytowania postów w bloggerze🙂 Udanego długiego weekendu ewribadi !!!

Skomentuj

