>jesienne pastele i prezentowe inspiracje

>

Prawie cały wczorajszy i dzisiejszy dzień poświęciłam na zmodernizowanie i uporządkowanie mojego bloga – mam nadzieję że będzie on teraz dla Was bardziej ‚przyjazny’, łatwiejszy w obsłudze i atrakcyjniejszy. Wzbiłam się na wyżyny moich możliwości informatycznych i zaserwowałam sobie dwa gifowe banerki (w prawej kolumnie pod banerem art-piaskownicy), które można sobie pobrać i wkleić do siebie na bloga🙂
Jeśli chodzi o scrapowe rzeczy, to odnalazłam przez przypadek kilka prac, których tutaj na b loga zapomniałam wkleić – acha ten mój brak systematyczności… 
Już jakiś czas temu na piaskownicowym blogu Kasia – Katasiaczek zaproponowała kilka mega dziewczęcych kolorów do obróbki i oto co zrealizowałam w ramach tego wyzania; 
Jako pierwsze prezentuję prezentowe opakowanie książki, którą podarowałam mojej mamie na urodziny – książka dawno przeczytana a „karta” z frontu zdobi maminą toaletkę :) 
Jako bonus powstała jeszcze „dziewczyńska” karta – jeszcze jej nikomu nie podarowałam, czeka na odpowiednią okazję…

A na deser coś bożonarodzeniowego… Faktem jest że świąt jeszcze nie czuję, bardziej żyję minionym latem i trwającą jesienią niż czekam na pierwszą gwiazdkę, ale jeśli chodzi o świąteczne podarunki to lubię mieć już wszystko przygotowane, zaplanowane a najlepiej kupione do końca listopada… nie ma dla mnie nic gorszego niż przepychanie się w galeriach, marketach i innych molochach w szale świątecznych zakupów – nie mogę się wtedy skupić i każdy z zakupionych prezentów wydaje mi się nie taki jaki powinien być. W związku z tym krążę po sieci w poszukiwaniu prezentowych inspiracji, jedna z propozycji chciałabym się z Wami podzielić – miłego oglądania i udanego weekendu!

Skomentuj

