>dawno, dawno temu…

>

Dawno temu w lipcu… taaaak to było już kilka miesięcy temu, uszyłam obrazek dla pewnej młodej panny Anny, miłośniczki scrapowania i craftowania wszelakiego – córki kochanej Timbouctou. Uszyłam, oprawiłam i pospiesznie zapakowałam do koperty bąbelkowej, zaadresowałam i wręczyłam mojemu ukochanemu mężowi, coby jadąc do miasta (bo wiadomo – latem mieszkam w lesie) wpadł na pocztę i wysłał przesyłkę. 
Mimo upływu czasu nie dostawałam informacji od Tim że obrazek dotarł, aż w końcu całkowicie o nim zapomniałam. W ubiegłym tygodniu, kiedy sprzątaliśmy z Michałem samochód znalazłam…
… tak! znalazłam w bagażniku wymiętoloną kopertę zaadresowaną do Tim🙂 usłyszałam tylko „zawieruszyło się i zapomniałem” :)))) no mojej twarzy pojawił się tylko nerwowy uśmiech. Natychmiast postanowiłam naprawić szkodę i pobiegłam na pocztę – dzisiaj Tim dała znać że otrzymała paczkę. Jej zaskoczenie było prawdopodobnie również silne jak moje podczas generalnych porządków bagażnika. A tutaj zdjęcia owej zguby, robione jeszcze na działce:

A teraz zwracam się z mega uprzejma prośbą do Was – zostałam wydelegowana do wykonania ozdób, wystroju zimowego sali w przedszkolu mojego Jasia – błagam o inspiracje! Szukam prostych, tanich rzeczy: śnieżynek, girland, kul śnieżnych… i teraz jeszcze gorsze – kostiumów DIY śnieżynek dla dziewczynek i chłopców. Błagam pomóżcie – gdzie mogę znaleźć tutoriale, zdjęcia… żeby nie skończyło się na tym że chłopcy będą łazić w białych rajtach z wciągniętymi koszulkami z gwiazdką na czole – jak to było w czasach kiedy ja chodziłam do przedszkola i siadałam na kolanach dziadka mroza🙂
I na koniec jeszcze obrazek w zbliżeniu. Prawdopodobnie w jego wykonaniu czymś się inspirowałam, bo nie wpadłabym sama na takie dziwolongi, ale kompletnie nie pamiętam co to mogło być:/

Skomentuj

