>Hej, uśmiech na twarzy zawsze miej!

>

To moje życiowe motto podarowane mi przez kochanego przyjaciela🙂 w takie dni jak dzisiejszy afirmuję je od samego rana… poza tym stosuję różne inne humorystyczne „dopalacze”: głupie zdjęcia optymistyczne piosenki. Dzisiaj postanowiłam się z Wami podzielić częścią z nich.
Tekst pozytywnej afirmacji już mamy, kolej na kretyńskie zdjęcie:
Dodam iż foto nie musi być koniecznie ulubione🙂 To spełnia rolę dopalacza ze względu na swoją „marnotę” – wyglądam na nim jak ufo, dodatkowo pamiętam doskonale jak tego dnia było zabawnie i ile się działo i co najważniejsze kompletnie NIE pamiętam dlaczego jestem taka mokra (dochodzą mnie różne słuchy, ale ponieważ impreza od rana było mocno zakrapiana, każdy ma inną wersję i żadnej nie można ufać). Zdjęcie było robione jakieś… 5/6 lat temu? w każdym razie bardzo dawno i do dzisiaj bawi. (Nula zasze chciałaś je skomentować na FB teraz masz okazję).
Kolejną dawką optymizmu jest dawka „uśmiechniętej” muzyki. Dwóch mężczyzn, niekoniecznie przystojnych, a już na pewno nie w moim typie, śpiewających, w centrum wielkiego, amerykańskiego miasta, co ważne – muzyków tworzących przepiękne, moje ukochane harmonie (zaraz po latynoamerykańskich bossanovach i jazzowaniu Ewy Bem);

młodszy to James Morrison:

i starszy – Robin Thicke:

Do tej dwójki spokojnie mógłby dołączyć jeszcze Maroon5 ale… dwie dawki na takie bezdeszczowe chmury wystarczą🙂 Jeśli ktoś z Was lubi takie klimaty to polecam przeglądanie YouTube w poszukiwaniu innych ich utworów – wszystkie, wszystkie tak cudnie pozytywnie harmonizują i aż się śpiewać chce na całe gardło🙂
Dziękuję Wam za wszystkie komentarze – one również pozytywnie mnie nastrajają, każdego dnia, uwielbiam Was🙂 Dziękuję też za śnieżynkowe inspiracje i proszę o więcej!!! Szczególnie w kwestii tych strojów dla 3/4 latków. I piszcie, piszcie, piszcie prosze, zostawiajcie po sobie choć mały ślad… codziennie odwiedza mnie średnio 300 osób, a jakoś nie macie nic do powiedzenia… nie wierzę🙂 Ujawniajcie się pomimo braku jakiegokolwiek candy hahaah, buziole! :*****

Skomentuj

