>jestem "pąsowa"

>

Jestem pąsowa, a to za sprawą kilku rzeczy (bajdełej – uwielbiam to archaiczne słowo). Pierwszy powód to to, że byłam dzisiaj u kosmetyczki, ponieważ moja Mama w ramach prezentu urodzinowego postanowiła mi zafundować mikrodermabrazję – w związku z czym moja delikatna skóra została dziś zmasakrowana i pąsy nie schodzą mi z twarzy🙂
Drugi powód – uwaga będę się chwalić – to fakt, iż dzisiaj wyszedł najnowszy numer francuskiego magazynu {entreARTistes}magazine, w którym to znajduje się obszerny wywiad ze mną jako scraperką numeru🙂 jestem niezwykle dumna i nieskromnie zgarniam wszelkie komplementy napływające do mnie z całej Europy – taaaaaaaaaaaaaak… masakra – rosne, rosnę! (kiedy gazeta do mnie dotrze postaram się zrobić zdjęcia artykułu i zamieścić na blogu):

Trzeciego powodu nie ma🙂 hahahah te dwa wystarczająco mnie zaczerwieniają. Chciałabym Wam dzisiaj pokazać jeszcze kilka craftowych rzeczy które ostatnio powstały w mojej pseudo pracowni.
Na art-piaskownicy zostałam zamieszczona nowa edycja cardliftu którą prowadzę, Bazą tej edycji jest cudowna praca Jaszki –> zapoznajcie się z wyzwaniem i koniecznie weźcie w nim udział!!! W ramach tej zabawy wykonałam aż trzy prace (tak mnie natchło). Pierwsza to praca craftowa – folder na stare, rodzinne zdjęcia, które od dłuższego czasu leżały bezsensownie w pudełku. Pozbierałam te, których nie można było dopasować tematycznie do żadnej grupy i rozdzieliłam na „portrety” poszczególnych członków mojej rodziny. To dopiero początek mojego katalogowania, ale sprawdził się i na pewno powstanie więcej takich katalogów.

Zdjęcia są poskładane do małych torebek, a torebki zawiązane, aby małe zdjęcia nie wypadły:

a lifty kartki służą jako zakładki do folderu🙂

Potem powstały jeszcze dwie tradycyjne karty. Jedna w całości malowana, na urodziny mojej Katrin, a druga z wycinanymi stworkami dla mojego 6-cio letniego bratanka Jeremiego🙂

Dziękuję Wam bardzo za wczorajsze komentarze, chciałabym żebyście pisały częściej – ja też chce Was poznać, poczytać, pooglądać Wasze prace!!! Wczoraj na stronie odnotowałam prawie 500 wejść! :))))

Skomentuj

