>odliczanie

>

Począwszy od dzisiejszego dnia rozpoczynam wielkie odliczanie do moich urodzin. Przede mną jeszcze cały tydzień (tak, tak urodziłam się w „Andrzejki”), ale pierwsze prezenty już się pojawiły…

Razem z nimi rozpoczęła się moja ‚mission impossible’

to straszne ale koszt jednego zdjęcia mnie tak paraliżuje że nie mogę się odważyć na zrobienie tego pierwszego🙂 Prawdopodobnie, znając mnie, ta akcja pochłonie mnie bez reszty… już szturmuję internet w poszukiwanie wielkiego formatu! Tak wciągnęło mnie na dobre; obiecuję że podzielę się z Wami moimi pola-początkami. Pstryk, pstryk, pstryk… jak kostki domina będą leciały foty hahhhaha:

Zobaczcie jak fantastyczne, malarskie efekty można uzyskać na nowych filmach polaroida, jestem totalnie zakochana w tym przedsięwzięciu!–>  PX – impossible project.
Na liście prezentowej czekają kolejne filmy, nowe wyzwania… aby tylko się odważyć! Ale warunki takie niesprzyjające – pogoda fatalna, zbyt zimno, zbyt mokro; w mieszkaniu z kolei zbyt ciemno… ale obiecuję sobie codziennie rano że DZIŚ będzie TEN dzień🙂 Teraz jeszcze to paskudne choróbsko – przysięgam boję się kaszlnąć tak bardzo jestem obolała, tragedia! Niecierpię przedszkolnych wirusów, mogą wykończyć – na szczęście moje dziecko doskonale sobie z nimi radzi.
Natchniona urodzinową listą Elsie ’28 before 29′ postanowiłam stworzyć swoją listę „zadań” na najbliższy rok, czyli moje ‚365 before 30’ (dokładnie to 372 dni do trzydziestki, ale ten najbliższy tydzień chyba sobie daruję – wykuruje się):
nie wiem czy się doczytacie🙂 hahahahaha

Chyba mnie natchło🙂 szczególnie punkt 7 i chyba… wezmę się do roboty🙂

Skomentuj

