>chyba już można…

>

No dobra, mus to mus… Spadł dzisiaj pierwszy śnieg, dziś jest pierwszy dzień kiedy założyłam zimowy płaszcz i skórzane rękawiczki i może to wszystko mnie natchnęło aby rozpocząć świąteczne porządki w mieszkaniu🙂 ano taaaaaaaaak… umyłam wszystkie drzwi, wyprałam pokrycie kanapy, zasłony (jutro w kolejności czekają pokrycia foteli), wysprzątałam „salonowe” regały ze wszystkim🙂, zaczęłam pomalutku wyciągać czerwone, świąteczne dodatki, doniczki, świeczniki; na stole tuż obok mnie pachnie jedna – jabłkowo-cynamonowa🙂 jest fajnie.
Także oficjalnie rozpoczynam „moje” święta🙂 w związku z tym dzisiaj na blogu kilka kraftowo-bożonarodzeniowych gadżetów, które powstały już miesiąc temu ze świątecznego kitu I {lowe} SCRAP:

reniferowy zakupownik świąteczny

prezentowe tagi

klimatyczne opakowanie DIY

świąteczne koperty i folder-opakowanie na CD ze zdjęciami z zeszłej Wigilii

to jest chyba karta C&S – ale jeszcze nie jestem pewna🙂
Mam nadzieję że udało mi się obudzić w Was ducha świąt, delikatnie chociaż… tak tyci tyci🙂 prawdziwe szaleństwo zacznie się po wtorku – zawieszę gwiazdkową kurtynę w oknie, wyję aniołki, śniezne kule, mikołaje, latarenki – taaaaaaak moje maleńkie mieszkanie w grudniu zamienia się w magazyn św. Mikołaja. Pachnącego korzennie na sposobów milion wieczoru Wam życzę :*

Skomentuj

