>pasowanie na misiaka-przedszkolaka

>

W ramach prezentu urodzinowego dostałam wczoraj od moje synka niesamowicie wzruszające chwile🙂 Zostałam zaproszona na godzinę 15:30 do przedszkola na uroczystość pasowania na przedszkolaka. Dzieci tańczyły, śpiewały, mówi wierszyki – szczerze to byłam w szoku jak zobaczyłam jak moje dziecko śpiewa i zna słowa wiersza na pamięć – w takiej wersji go jeszcze nie widziałam :) 
Oto moja duma w kilku odsłonach:
No przepraszam że tak dużo tych „odsłon” ale i tak głowiłam się nad tym które najlepsze (zrobiłam wczoraj 587 zdjęć).
Chciałam wszystkim bardzo bardzo podziękować za cudowne życzenia urodzinowe, a w szczególności kilku babkom które nie omieszkały obdarować mnie cudownymi kartkami i bajecznymi prezentami (Nula, Jaszka, Encza, Mona – lowe Was baby jak nie wiem co! tyle radości, szczęścia i koloru jednego dnia – padłam; P.S. jeśli macie może zdjęcia tych cudnych podarunków cobym mogła je wstawić na blog, to podeślijcie proszę). 
Dziękuję również sklepom internetowym, portalom społecznościowym i firmom takim jak IKEA, Yves Rocher, Kappahl itp… że pamiętały i składały mi życzenia w przeróżny sposób – łączenie z telefonowaniem od 8 rano – urocze.

Skomentuj

