>entre{ARTistes}magazine… i ja

>

Ja dzisiaj tylko z krótką notką – w sumie to ona mi dobrze podsumuje mijający rok – przynajmniej w kwestii działalności scrapowej…
Otóż mogę już oficjalnie pochwalić się tym, iż zostałam zaproszona do Design Teamu znanego Wam, francuskiego kwartalnika scrapbookingowego  entre{ARTistes}magazine. Będę współtworzyła gazetę, m.in. pisała artykuły, proponowała wyzwania na magazynowym blogu –> TU.
Zaczynam już od najbliższego, lutowego numeru #11 :)  Jest to dla mnie wielkie wyróżnienie, bo mam zaszczyt współpracować z takimi gigantami inspiracyjnymi jak np. Tara Anderson czy Dina Wakley. Kto wiem może kiedyś uda mi się poprowadzić z nimi jakieś międzynarodowe warsztaty scrapowe, a może kiedyś ściągnę tę całą śmietankę do nas, do Polandii, zobaczymy…

Skomentuj

