>bye, bye 2010!

>

tik-tak tik-tak tik-tak… 2011!!!
Obłędnego Nowego Roku Wam życzę kochani! Dziękuję Wam za to że jesteście, że odwiedzacie te strony, ze często „wyczytujecie” wszystkie moje wylewne posty – te radosne i te, które piszę kiedy mi źle… Tak Wam dziękuję że nie wiem, bo gdyby nie wy moje życie byłoby inne, a ja wolę żeby było takie, bo takie mi się podoba🙂 I kocham Was i w ogóle… się wzruszyłam i sto lat i hahahhah🙂

Acha przypominam że macie jeszcze dwa dni na nadsyłanie swoim scrap i cardliftów na konkurs urodzinowy I {lowe} SCRAP! możecie wygrać łącznie 5 kg papierów marki ILS, a poza tym na każdym z naszych DT blogach dwie najnowsze kolekcje: look@me lub Beyond Imagination!!!

Jeśli chcecie zdążyć jeszcze przed losowaniem (4 stycznia) z wpisaniem się na listę hop-blogową zapraszam 
TUTAJ i TU🙂

Skomentuj

