>co zrobić ze starymi gazetami… (można oddać na makulaturę, albo)

>

Wyzwania czas zacząć! Rok 2011 zaczynam ekologicznie – czyli scrapowo-recyklingowo. Dzisiaj na art-piaskownicy Anita ogłosiła nowe wyzwanie rękoczynowe – zadanie brzmi: ze starej gazety zrób coś, coś nowego, użytkowego, ładnego – nie jestem zbytnio kraftowa więc mnie temat trochę przerósł, ale na BLOGU piaskownicy możecie oglądać prawdziwe cuda – patrząc na nie nie wierzę ze powstały z gazet!

Jak widać na załączonym obrazku zrobiłam przestrzenną ramkę – praktycznie każdy jej element pochodzi z rycyklingu: pudełko, oczywiście GAZETA, którą pudełko wykleiłam, gałązki brzozowe, pojedyncze kryształki, łańcuszek, podkładka pod zdjęcie i fragment scrapowego papieru – skrawek🙂 Acha jeszce parciany sznurek i gwoździki. Alfabety są nowe – fakt, wybaczcie🙂

en face
Zbliżenie na detale (perspektywa z prawa hahahha)
Proszę bez nerw – ja tu jeszcze dzisiaj wieczorkiem powrócę🙂 Jak zaczynać rok to z hukiem! Będzie niespodzianka, będzie scrap, będzie kolejne wyzwanie! SIJA :))))

Skomentuj

