>dziś na tapecie dżeremyk

>

Łer ar łi, Dżeremi🙂 ha! dziś szybki lift tego tu „pana” –>; o, TEGO. No nie czuję żebym podołała, ale… musiałam iść na ustępstwa, bo liftowałam razem z synem, tzn. Jan wybierał zdjęcie i kolory🙂 Chyba nie muszę pisać że tytuł „toy story” był obowiązkowy?!

Scrap już wisi u Jana na ścianie i czeka na kompanów – bo nie wiem czy zdajecie sobie sprawę z tego ze to jest scrap z historią z toy story 3 – do oscrapowania zostały nam jeszcze dwie części🙂 na zdjęciu Jasio podczas zabawy podarunkiem od Mikołaja, czyli zestawem Lego Toy Story – „ucieczka ze zgniatarki śmieci” – jako główny bohater scrapa (pod którego kolor Jaś dobierał papier bazowy) występuje Miś Tuliś... oj długo by można było opowiadać – jestem pewna że mamy małych chłopców mnie doskonale rozumieją🙂 No tak już jest że jedni lubią dinozaury, Boba budowniczego, itp… a inni – no właśnie, bohaterów z ukochanych bajek Disneya (jejuniu, zupełnie jak mamusia… eh…).
Poza tym muszę napisać że KOCHAM tę zabawkę, bo Jaś potrafi bawić się nią godzinami, wymyślać niesamowite historie, przygody bohaterów – fakt jest wtedy głośno, ale… ja mogę w tym czasie scrapować🙂 Mam nadzieję że dziadkowie sprostają finansowemu wyzwaniu i na czwarte urodziny syn mój Dżon dostanie kolejne elementy zestawu🙂
Acha!!!!!!!!!!!!! Liftowania wraz ze mną tej pracy podjęły się niezawodne przyjaciółki: Jasza i Nula :*** lowe Was baby.

Skomentuj

