>kreacja?!

>

No dobra, to już wiemy na miliard procent że nie lubi Anne-Marie w wersji C&S – zanotowałam hahahaha. W takim razie może coś annomariowego, co? Tzn. niezupełnie, bo to znowu będzie lift, ale… ja wybierałam bazową pracę i od razu widać że mi podeszło🙂 Tzn. nie wiem czy Wy to widzicie, ja widzę i czułam to w trakcie pracy🙂
Moje współlifterki (Jasza i Nula) wymiękły i tej pracy nie zrobiły hahahah [ o  nie, tak nie będziemy POSTĘPYWAĆ, ja tu pasztety wszystkie wstawiam a wy co, nawet nie próbujecie?! nie będzie tak…]. Powinnam całe to zdanie wytłuścić i powiększyć🙂 Dobra wracamy do sedna… liftowałam sobie radości pracę bardzo zdolnej Szwajcarskiej scraperki Zyan.

na bazie z Beyond Imagination i fragmentami look@me
Zdecydowanie zbyt często się tu ostatnio pojawiam🙂 a nie zapowiada się na zamiany. Chciałam się jeszcze na szybko podzielić z Wami tym zdjeciem, które wyszperałam w sieci, zachwyca mnie całkowicie!

Skomentuj

