>pastel oVo oVo oVo…

>

Przerwę sobie w scrapowaniu zrobiłam – od razu zaznaczam że nie wyszła mi na dobre🙂 Rozkręcając się stworzyłam dwa kalafiory (pokażę je niebawem)🙂 ale trzeci już wyszedł całkiem całkiem, lubię go.
Dlatego zacznę od scrapa właśnie… a fazę mam nader pastelową🙂 róże, błękity, sprane zielenie – to mój świat, to mój ostatni tydzień🙂
Ta praca rozpoczyna kolejną  rundę M-Asochistycznych liftów. Jako pierwsza w tej eydycji lift wybierała Mona i tym razem, jej fachowy wybór padł na pracę, a to moja wersja…

błagam nie pytajcie jakich materiałów użyłam, bo nie jestem w stanie odpowiedzieć :)))
Kolejna sprawa to nowa edycja fotoGRY na art piaskownicy. Tym razem temat brzmi: GUMA BALONÓWA i wybrała go nasza kochana Ula🙂 myślałam że zadanie będzie łatwiejsze w realizacji, a tu na każdym kroku natrafiałam na przeszkody. Aby Wam tego oszczędzić uprzedzam: nie dostaniecie już w kiosku pod domem, ani przy kasach w markecie HubbtyBubby🙂 nie kupujcie również pseudo-balonowych gum na metry w pudełkach🙂 Balony robi się teraz z różowej ORBIT dla dzieci.  Moja wersja – posłużyłam się moim niezawodnym współspaczem🙂

W środę obchodziliśmy czwarte już (!!!) urodziny Jana🙂 z tej okazji – wyblakłe polaroidy:

i jeszcze w wersji nostalgicznej, w pamiętniku🙂

… i jeszcze jedna, „wesoła” wersja balonowej fotoGRY🙂
zapraszam Was serdecznie do wzięcia udziału w wyzwaniu!!!

Skomentuj

