>gdzie jest mój kubek?!!!!!

>

Jakby w nawiązaniu do wczorajszej publikacji zdjęć zrealizowanych na potrzeby fotoGRY – HERBATA, przedstawiam Wam dzisiaj lift do 20 edycji M-Asochistycznej. Pierwowzór należy do Marolle i to ja nie chwaląc się🙂 wybrałam go liftowania dla moich dziesięciu znakomitych koleżanek.
So… Where is my favourite mug?!
ok… it’s bright red with white polkadots and has my full name engraved on it! Oh, i think I left it in the bedroom… went and leave, and when I got back it had gone! Please… If anyone knows of my mug’s whereabouts I would be grateful to hear from you!
 
Mam nadzieję że podoba Wam się moja interpretacja🙂 Cudowne prace dziewczyn możecie oglądać jak zawsze w naszej grupie na flickr —> TU
Dziś dzień bez alfabetowego journala🙂 dziękuję Wam za wszystkie miłe słowa pod adresem tej pracy :***

Skomentuj

