>bardzo dużo śmiechu

>

Oscrapowałam jedno z moich najulubieńszych zdjęć małego Dżona. Miał pewnie jakoś półtora roku i zaśmiewał się do łez patrząc jak jego tatuś skacze na skakance🙂 Zrobiłam wtedy chyba ze sto zdjęć wszystkich jego min – do tego scrapa wybrałam jedno.
Praca powstała na wyzwanie piaskownicowe zaproponowane przez Katasiaczka: Przepis na… #22. Jeśli macie ochotę zagłębić się w jego składniki – kliknijcie.
A co dziś, dziś Dzień Kobiet – uwielbiam Dzień Kobiet! Obchodzę go rokrocznie hucznie🙂 wyciągam od otaczających mnie mężczyzn maksymalne kwoty na „piękne oczy”, aby spełniać swoje kobiece zachcianki ahahhaha; bilans na ten rok: nowe perfumy i ukochany tusz do rzęs🙂 nie wspominając już o naręczach wiosennych kwiatów, które tego dnia kolekcjonuję – to mój Dzień Próżności, uwielbiam to :) 
A teraz tylko spokój, cisza, różowe wino i…   … spokój, cisza i różowe wino w blasku świec…
… czego i Wam w dniu dzisiejszym życzę! :***

Skomentuj

