>w wiosennych pastelach

>

Mydlano-pastelowych prac ciąg dalszy… podświadomie wybieram takie kolory, same wpadają mi w ręce wyblakłe papiery i dodatki. Dlatego dzisiaj znów w tonacjach pudrowych.
Pierwsza praca powstała wg świetnej mapki zaprojektowanej przez Ibiska i na materiałach sponsorowanych przez mój ulubiony sklep (w którym na łódzkim scrapowisku obkupiłam się po Wsze czasy w papiery maści wszelakiej) scrapki.pl🙂
kolekcja Echo Park ‚For The Record’
Kolejna zaległa praca powstała z okazji drugich już urodzin naszej kochanej Piaskownicy, mojego „dzieciątka” ulubionego🙂 dbam o nią jak tylko mogę, bo znalazłam w niej cudowne koleżanki i przyjaciółki na dobre i złe – buziole dla Was kochane :***
Urodzinowy scraplift poprowadziła Lily, która w ciągu ostatniego roku najczęściej wygrywała nasze wyzwania. Do liftu wybrała pracę mojej ukochanej Szwajcarki – Zyan:
Jeśli macie ochotę wziąć udział w naszym urodzinowym wyzwaniu macie na to czas jeszcze do 27 marca! także czasu jeszcze wiele  – będzie nam bardzo miło jeśli frekwencja będzie i tym razem wysoka.
A na koniec ostatnie, dzisiejsze wyzwanie – nowa edycja fotoLiftu, prowadzona przez Nulę. Czekamy na zdjęcia Waszych wiosennych posiłków, oto moje śniadanie:
kupiłam sobie ten boski, pastelowo-turkusowy ekspres do kawy w zeszłym tygodniu; szaleję za nim!

One Comment to “>w wiosennych pastelach”

Skomentuj

