>mam w domu kosmitów…

>

Mam w domu kosmitów… wielu… i kosmicznych bohaterów: dużych, małych, takich gadających albo zrobionych z klocków lego… jest też złowieszczy Zurg z laserem jonowym… długo by o tym pisać – jednym słowem moje mieszkanie zostało opanowane przez bohaterów wszystkich trzech części Toy Story. Szczerze ich pokochałam – w sumie można powiedzieć że nie miałam wyjścia, w końcu muszę się z nimi dzielić z moim Janem, ale… po czasie przywykłam i na prawdę ich polubiłam.
Scrap dla Jana – po długiej nieaktywności na polu M-Asochistycznym wróciłam do liftowych działań. Oryginał liftowanej pracy należy do wspaniałej Vee:
długopisowe bazgroły rysował Dżon

Korzystam z niepogody i nadrabiam zaległości scrapowe, blogowe zamiast latać po działce z grabiami i nawozami do wszelkich możliwych odmian roślin🙂 W ramach tej nadaktywności zrobiłam nawet scrapa  na wyzwanie kolorystyczne Ki na art-piaskownicy – uwaga: „gama kolorystyczna w klimacie vintage”... no ‚helo..oł’ – nigdy! O nie, nie mogłam dopuścić do tego żeby w tym wyzwaniu jako inspiracyjne pojawiły się tylko vintage prace z koronkami i wróżkami czy innymi ‚magnoliami’. Zebrałam te „vintage” kolory i powstał taki, bynajmniej nie vintage scrap🙂 Cel został osiągnięty (chociaż żebym z samego scrapa była bardzo zadowolona to nie powiem…):

Jeśli też macie ochotę „utrzeć nosa” wszystkim koronkowym klimatom, lub na odwrót uwielbiacie ten styl (w sumie tych co uwielbiają raczej na tym blogu nie ma) – weźcie udział w tej edycji „Graj w kolory” –> TUTAJ. Dodatkową motywacją może być fakt, iż jest to kolejne już sponsorowane wyzwanie na naszym blogu – do wygrania są dwa bony, każdy o wartości 20 zł. do wykorzystania w sklepie scrapuj.pl – polecam🙂

Poza tym życzę miłego weekendu – nie wiem jak u Was ale u  nie w Łodzi świeci słońce i jakoś tego nawrotu zimy nie zauważyłam, ale… jeśli u Was pada śnieg, siadajcie i scrapujcie, a w tle – dopingujcie ostatnie zawodowe chwile naszego bohatera narodowego – Małysza Adama🙂

One Comment to “>mam w domu kosmitów…”

  1. i like your Layout and Photos:)

Skomentuj

