morska bryza

Morska bryza, a dokładnie porządny wiatrodzień dopadł nas podczas naszego ostatniego dnia spędzonego nad morzem. Nie przeszkodziła nam jednak w ponad dwugodzinnym spacerowaniu po plaży; i nawet się nie pochorowaliśmy🙂

Mam z tego poranka chyba z dwieście zdjęć! Jedno z nich oscrapowałam dzisiaj na szybcika, na bazie najnowszej, lipcowej mapki I {lowe} SCRAP zaprojektowanej przez Nulę:

Materiały to głównie papiery ILS: „on the squere” i „mint”, ale znalazłam też miejsce na kryształki i alfabety z najnowszej kolekcji PM🙂 (da się moje drogie, da! – ale nie przestawajcie trzymać kciuków!) Zdjęcie trochę niewyraźne – wybaczcie, ale dzisiaj wiadomo jaka panuje pogoda w całym kraju…

Znikam, bo dzisiaj mój obrzydliwie przystojny współlokator serwuje kolację i dobry film – plan w sam raz na deszczową noc. Baaaaj!

3 komentarzy to “morska bryza”

  1. What a great page! Love all the paperstrips and the splats! A fantastic layout!

  2. nie umiem się tu jeszcze u Ciebie przyzwyczaić:/
    :**

    co jedliście?

  3. lekko, piaszczyście i wietrznie… cudnie!!! zazdroszczę takich wędrówek plażowych… ;-)))

Skomentuj

