anna-maria primowa pierwsza

Nadejszla wiekopomna chwila – czyli oficjalnie przedstawiam się Wam dziś jako członkini design teamu Prima Markreting. Oto mój pierwszy layout, który powstał tylko i wyłącznie z materiałów tej firmy. To nie było wcale takie łatwe… któregoś dnia przyszedł kurier, usłyszałam „FedEx” i struchlałam na samą myśl… „o nie, to już teraz? już są materiały? jakim cudem podołam?”. Okazało się że najgorsze było przede mną… Paczka którą otrzymałam była wielkości telewizora!!! Cały karton wypełniony po brzegi kwiatami, maskami, kryształami, ptakami, papierami… róże i retro rysunki dzieci – usiadłam i prawie zaczęłam płakać. Nawet nie można było zrezygnować, bo na odesłanie tej paczki musiałabym wydać pewnie całe moje roczne zarobki…

Nie pozostało mi nic innego jak tylko się przełamać. Kontrolować ilość materiałów wykorzystanych do pracy, dokładnie obmyślić kompozycję (jak nigdy wcześniej), ograniczyć swój niepohamowany pociąg do świecidełek – których teraz mam aż w nadmiarze.

Ostatecznie mogę nazwać pracę z materiałami Primy jako przyjemną i czasami nawet – dającą satysfakcję. Choć nadal jestem pełna obaw co do totalnego rozleniwienia mojej kreatywności… zobaczymy, miejmy nadzieję że nie wpadnę całkowicie w wir ‚gotowcowy’; czyli co jakiś czas – czeka mnie (i tym samym Was również) – śmieciowy detoks🙂

na zdjęciu ukochana, słodka Zu; zdjęcie robił jej utalentowany tata🙂

Księżniczka obchodziła dzisiaj swoje drugie urodziny – życzę Ci cudownych snów i wspaniałych zabaw o poranku moja wielka-mała inspiracjo :***

Dzisiaj na blogu PM opublikowano sneak peek z najnowszą kolekcją (na bazie której powstał powyższy layout) ‚Romantique‚, TUTAJ możecie się z nią lepiej zapoznać🙂

15 komentarzy to “anna-maria primowa pierwsza”

  1. i poszło …i to jak :-)))))

  2. Boska ta Twoja Prima😉 :*

  3. Śliczny, delikatny layout! I po co było tyle emocji:))))

  4. Kochamy Cię Ciociu Aniu! Jesteś taka zdolna!🙂 i zawsze pamiętasz o swojej małej Zu :*

  5. Fajny ten Twój „pierwszy primowy raz” bardzo delikatny. A zdjecia Taty Zu czyli mega zdolnego M zawsze podziwiałam i nadal mu kibicuje , mam nadzieje że się wkońcu przebije ze swoim talentem do ludzi !!!

  6. Niezwykle subtelny, czekam na więcej🙂

  7. ja tylko błagam, nie spartacz się gotowcami…. plis :*

  8. to byłam ja Nulka🙂

  9. loweee :*

    no i zapomniałam napisać, że taki senny wyszedł… i w kolorach na które mam fazę teraz ;p

  10. Że ja Cię w końcu znalazłam to cud!!! Czekałam i czekałam na reaktywację twojego bloga -a tu nic😦 Ale nie ma przypadków – w końcu mi się udało🙂

    Jeszcze raz gratuluję strasznie gorąco!! Ja nie wiem, czy Prima sobie zdaje sprawę z tego, jaki pozyskała skarb :):):) Ale ja powiem, że od dnia, kiedy dowiedziałam się, że zasiliłaś ich szeregi, patrzę na nich inaczej. Znaczy się łaskawszym okiem😀 Do tego stopnia, że wczoraj zrobiłam pierwszy w życiu LO do primowej mapki :):):)

    :** i uwielbiam twoje primowe prace🙂

  11. Przecudny LO i baaaaardzo Twój! Mów co chcesz, ale ja wiem swoje!
    :*

  12. Gratuluję – wyszedł przepięknie , bardzo subtelnie🙂

Skomentuj

