oczyszczenie & zaproszenie

Oczyszczam się… tym razem wszystkie pozytywne emocje wylewam na papier. Pracuję szybko (jak nigdy) i z przyjemnością (jak zawsze).

Moją inspiracją do tej pracy (a właściwie całej serii prac, które wczoraj powstały) były małe formy graficzne Bei Mahan – mojej „soulmate” z serca Barcelony, z którą poznałam się i zakolegowałam dzięki flick.com. Dokładnie takie szybkie działania były mi wczoraj potrzebne – bo miałam wiele chęci i bardzo mało czasu na realizację planów. Szybkie szpachlowanie gesso, nerwowe działania pastelą, chaotyczna ekolina i drobinki glimmer mistów. Do tego fragmenty różnych papierów, opakowań i naklejek – wszystko (akurat tak się złożyło) ze sklepu scrapki.pl. Całośc portaktowana surowo ołówkiem i mam w domu coś na co miło popatrzeć.

—————————————————————————————————————————————————————–

Mam również przyjemność oficjalnie ogłosić i zaprosić Was moje drogie scraperki z Polandii, ale przede wszystkim all of you french and english speaking friends for my southern coast of France workshops with my awesome entre{ART}istesmagazine friends: Celine Navarro and Karine!!!

Montpellier :: 8 & 9 Octobre

Jeśli któraś z Was będzie w tych okolicach to również zapraszam – szykuje się wyjątkowe spotkanie, no i… zawsze to przedłużenie lata; bo kiedy tutaj będziemy mieć już jesień, na wybrzeżu będzie można się jeszcze opalać, może zaplanujecie sobie późne wakacje we Francji?

Tymczasem życzę udanego weekendu i polecam spacery z aparatem!

7 komentarzy to “oczyszczenie & zaproszenie”

  1. gratulacje! Karine spotkalam w lutym i wspominala mi o Tobie:) fajnie by bylo moc uczestniczyc!

  2. Ojej – na twoje warsztaty – przyjechałabym. Ale w Polsce… Do Francji to jeszcze daleko dla mnie…

    Scrap cudnie lekki i radosny – przepiękny! Czy mówiłam już, że dobrze Cię widzieć znów? :*

  3. gorgeous layout!
    So sad I can’t come to entre artistes! I’ll not be allowed to travel! (because of my pregnancy) I’d love to do a workshop with you!

  4. gratuluję warsztatów!! a scrap bardzo kreatywny, robi wrażenie!!

  5. can’t wait to have you here!🙂

Skomentuj

