inspirowane

Dzisiaj krótko i na temat, bo śpieszę się do prac ogrodowych – wyszło słońce, przestało padać i mam mnóstwo pracy (i przyjemności również, bo żniwa grzybowe są zaskakująco ogromne jak na tę porę roku).

Pierwsza praca to zapowiedź mojej nowej obsesji kolorystycznej: biało-granatowej… „paryski błękit” – bo tak w niektórych kręgach mówi się o granacie – kocham od dawna, ale ostatnio w fazie tworzenia w pastelach trochę o nim zapomniałam. Poniżej layout w formacie A4, ze zdjęciem otrzymanym od scrapowej przyjaciółki autorstwa Michała Dembińskiego; całość szybka i baaardzo przyjemna, inspirowana grafikami, rysunkami i kolażami mojej hiszpańskiej koleżanki – Bei Mahan.

 

Wczuwajcie się  w ten przemiły kontrast, bo planuję go tu gościć przez jakiś czas🙂

Kolejne dziś prace to zdjęcia… inspirowane tematem. Inspiracje do najnowszej fotoGRY na art-piaskownicy podała Katasiaczek i są nią : OKULARY🙂

temat wcale nie taki łatwy jakby się wydawało, ale przynajmniej zmobilizował mnie do zrobieniu „kilku” zdjęć; niestety nie trafiłam na słońce, a szkoda, bo przez to moje realizacje są ponure…

 

——————————————————————————————————————————————————————————-

Zapraszam Was do udziału w wyzwaniu, do zobaczenia pozostałych prac wykonanych z myślą o tym temacie, zainspirowania się i…stworzenia własnej fotografii.

One Comment to “inspirowane”

  1. Świetne chlapańsko! i kolory mrrr:)
    zdjęcia klimatyczne, zwłaszcza to odymione, a raczej M. odymiony:)

Skomentuj

