dwa kolory

Dzisiaj na firmowym blogu I {lowe} SCRAP kolejne wyzwanie! Nula zaskakuje swój design team za każdym razem swoimi wyborami, tym razem nie było inaczej:) połączenie wypalonej żółci z drewnianym brązem na początku mnie przerastało, ale w czasie powstawania pracy coraz bardziej się z tymi kolorami zaprzyjaźniałam. Poza tym doskonale podpasowało mi pod zdjęcie Jana zrobione podczas czerwcowego pobytu nad Bałtykiem.

 

Materiały pochodzą z ILS, sklepu scrapki.pl i prosto ze Stanów od Prima Marketing (alfabety).

Zachęcam Was do udziału w tym dwukolorowym wyzwaniu, szczegóły i więcej inspirujących prac —>TUTAJ.

Przy okazji – kilka osób napisało do mnie w związku z informacją o zamknięciu sklepu I {lowe} SCRAP. Kochane już kilka razy o tym wspominałam, ale napiszę jeszcze raz – jestem projektantką papierów w ILS oraz należę do design teamu tej firmy, nie mam związku ze sklepem. Mam nadzieję że ta informacje wbije się do niektórym do głowy na dobre. Poza tym to że SKLEP ILS się zamyka nie oznacza, ze firma ILS przestaje istnieć🙂 Także korzystajcie teraz z okazyjnych cen w których można zakupić papiery ze starych kolekcji i cierpliwie czekajcie na nowe.

Pozdrawiam Wam gorąco wprost z fotela najlepszego salonu fryzjerskiego na świecie „Studio Metropolis” mieszczącego się w centrum Konina🙂 Dziewczyny – w tym sezonie nosimy przedziałki po środku! tak najmodniej :)))

xoxo

AM

5 komentarzy to “dwa kolory”

  1. fantastyczny scrap! Dawno nie widziałam czegoś tak nowego i wyjątkowego. Bardzo, bardzo mi się podoba🙂

  2. A wydawało się, że Ty nigdy przenigdy never ever nie wystąpisz w takich kolorach! nie mówić NIGDY nigdy😛
    scrap czadzior!
    Z przedziałkiem po środku to by mnie chyba musieli z domu na siłę wyciągać 8) ahahhaa

  3. świetny scrap!! bardzo podoba mi się kolorystyka :)))

  4. Przepiękna praca:)
    Przedziałek noszę z boku i chyba przy tym zostanę;)

Skomentuj

