komunikacja

Komunikacja okazała się dzisiaj tematem dnia; oprócz tego że strajkują na koleji ja też mam dla Was coś związanego z komunikacją – tą międzyludzką, która nie zawsze jest łatwa, ale bez względu na wszystko nie należy nigdy zapominać o zasadzie MIŁOŚCI, bo tylko ona prowadzi do zgody🙂 Zainspirowana tekstem znalezionym na ‚pinterest’ i MAsochistycznym liftem zaproponowanym przez Humę na szybko, w pośpiechu zrobiłam taką oto pracę:

 

Oryginał liftowanej pracy należy do 4squirts i umówmy się, jest daleki od moich ulubionych kompozycji, ale był ciekawym wyzwaniem, które „na kolanie” pokonałam w ciągu godziny🙂

Poza tym zakochałam się ostatnio w tym odcieniu zieleni i nie mogę się uwolnić, mimo tego że to ewidentnie kolor brunetek, szatynek i rudych jakoś mnie uwodzi…

P.S. Dzisiaj jestem „niekoniecznie wyspana” w związku z tym darujcie wpadki stylistyczne i ewentualne ortograficzne ( o które u mnie zawsze łatwo). Ale obiecuję że będziecie zadowolone z efektów mojego niewyspania🙂 si ja!

7 komentarzy to “komunikacja”

  1. I love your version better than mine🙂 To be honest I didn’t overly like my page either but I was happy to have ‚the thoughts’ out and on paper.

  2. No proszę, zieleń i Anna-Maria… zaskakujesz mnie co chwilę, to gwiazdki, to kwiatki, koronki a teraz zieleń🙂
    Ale bardzo ładny scrap ci wyszedł i motto moje ulubione😉

  3. bardzo fajne kolory i calosc taka…wiosenna🙂

  4. muszę przyznać, że dobrze Ci w tych zieleniach, świetna praca:)

  5. Wonderful colors and lovely photography I like too much!

  6. zieleń jest absolutnie fantastyczna!🙂

Skomentuj

