kodak tu i tam

Kto mnie zna ten wie, że nie ruszam się NIGDZIE bez mojego aparatu; jeśli nie mam możliwości zabrania cyfrowego kolosa to wkładam do torebki choćby małego lomo (przeważnie są to stare kodaki), które są małe i bardzo lekkie. W mojej scrapowej „karierze” powstało już wiele prac na temat moich plastikowych przyjaciół; tym razem do stworzenia aparatowego layoutu zmobilizowała mnie Nula, wymyślając TEMAT MIESIĄCA SIERPNIA na blogu I {lowe} SCRAP.

 

Bohaterem tego scrapa stał się jeden z moich ulubionych lomo: Kodak Brownie ‚HOLIDAY’, który towarzyszył mi podczas czerwcowego pobytu nad morzem. Film ze wszystkimi 19-stoma zdjęciami został już wywołany🙂 niestety nikt mi nie chce zrobić odbitek (znowu!!!), bo fotolaby pozbyły się już dawno odpowiednich ramek do wywoływania, nie wspominając już o skanowaniu negatywów… no cóż, może kiedyś sama się tego nauczę i będę mogła się z Wami podzielić lomo-kadrami.

Z kolei dzisiaj szalałam po polu z nowym-starym Kodakiem Instamatic na kasetowy film 126, pewnie znów mi nikt nie zrobi odbitek, ale co tam… Oczywiście nie zapomniałam zabrać również na dzisiejsze „latawcownie” mojego DSLR:

 

Zdjęć mam okołu 300 z dzisiejszego dnia🙂 plus 11 na kodaku (na tamtych przynajmniej widać i latawiec i puszczających go chłopakwó, bo 50-tką raczej trudno to uchwycić🙂.

xo xo

 

5 komentarzy to “kodak tu i tam”

  1. gorgeous layout and beautiful pictures!

  2. fantastyczny scrap!!!!

  3. jest wprost genialny!!!

  4. beautifull
    i love it so much
    congratulations and thank you !!!!

Skomentuj

