brownie

NIENAWIDZĘ brązów.

Ale o tym Wszyscy czytelnicy mojego bloga i osoby które mnie znają wiedzą to on „stu” lat.

A teraz wyjaśnienia w związku z powyższym oświadczeniem. Prima Marketing stawia przede mną kolejne wyzwania… czasem wydają się one dla mnie „nierealizowalne” hahahah tak jak i to, takim przynajmniej wydawało się być. Mowa o najnowszej palecie PPP na wrzesień:

Mało tego, oprócz odcieni brązów są tu też znienawidzone przez mnie beże a już jedne z drugi w połączeniu to dla mnie najgorsze zło.

Padłam jak zobaczyłam co mnie czeka. Poe jednym dniu zwątpienia i totalnego załamania postanowiłam podjąć rękawice, postawić wszystko na jedną kartę i wyjść „z twarzą” z tej palety:

na zdjęciu moja twórcza soulmate

Udało mi się użyć chyba każdego odcienia pochodzącego z powyższej palety beżo-brązów🙂 Jak zwykle z pomocą przyszła mi prosta kompozycja, długi tekst (kocham te primowe fonty), malowane elementy płócienne i kryształki… duuuuużo kryształków🙂 oprócz tego bawełniane, malowana taśma, złote – i nie tylko – guziole, dziergany kwiatek i samoprzylepne różyczki… oraz farby, farby i farby🙂

Mówcie co chcecie – jest mega z siebie zadowolona, dumna jak paw! Mój pierwszy całkiem beżowo-brązowy layout – jestem wielka. Żeby stworzyć coś niezłego z kolorów których się nienawidzi trzeba być geniuszem ahahahahah (nie, dzisiaj tez nie będę skromna)🙂

Ale żeby było jasne – nie weszło mi w krew i nie spodziewajcie się po mnie większej ilości „brałnich”.

7 komentarzy to “brownie”

  1. Rewelacyjnie sobie poradziłaś. Świetny scrap ci wyszedł🙂

  2. Aniu, nowy blog (ja jestem troche opozniona, hehehe), wyglada bardzo profesjonalnie. Ciesze sie, ze powoli zaczynasz osiagac sukces miedzynarodowy, bo od poczatku wiedzialam, ze masz wielki talent i wyrozniasz sie sposrod nas, innych scrapowiczek. Juz zapisalam sobie adres nowego bloga i bede tu czesto zagladac kochana! :***

  3. I’m so LOVING the sentiment in your layout!! And the whole colorscheme – you have made this so dreamy and lovely, well done!

  4. tak, jesteś Genialna!!!
    podziwiam zarówno pracę jak i to, że przezwyciężyłaś siebie….
    Jesteś w mniejszości, bo bardzo dużo scraperek kocha brązy (kocham je i ja):):)
    ta praca bardzo mi się podoba:)

  5. oj, że genialna to nie od dziś wiadomo. a w nienawiści do brązo-beżów łączę się namiętnie. to chyba przez oglądanie setek miliardów mieszkań w tych odcieniach.

  6. Mnie się w tej pracy szalenie podoba taki kontrast między wielkomiejskim klimatem zdjęcia, a niemal rustykalnymi dodatkami (koronkowy kwiatek, roślinne ornamenty, guziki jak z babcinej szuflady, no i te „kolory”😉 Bardzo fajnie to ze sobą gra i sprawia, że całość nie jest oczywista. Wybrnęłaś znakomicie, aczkolwiek oddycham z ulgą, czytając, że nie zamierzasz przywiązywać się do tej palety kolorystycznej🙂

  7. Hi, I stopped by to check out your post for the blog hop, but I liked this LO! I love how you incorporated all the shades of brown into the LO through the embellishments and the title! Very nice!

Skomentuj

