latawcowanie

Kolejna praca na „Forget me not” z Makowego Pola – te papiery są wyjątkowe; krzyczą do mnie „kocham Cię!” 🙂 Znów wybrałam wzór No. 7-8 – idealnie dopasował się do zdjęcia z niedawnej sesji „latawcowej”.

Jest kolejny lift MAsochistyczny, pracę inspiracyjną zaproponowała Kasia:

 

kryształowe kwiatki i kropelki – Prima Marketing🙂

Jak minął Wam dzisiejszy dzień? Ja zaliczyłam grzybobranie, szukanie jarzębiny (bezskuteczne – drzewa są, owoców brak), sadzenie cebul w celu ubarwienia wiosennego ogrodu w fiolety, biele i niebieskości… Poza tym odwiedziłam mamę i zamontowałam półki na moją powiększającą się kolekcję starych aparatów… a dzień się jeszcze nie skończył… kto będzie dziś wieczorem ze mną scrapował?🙂

8 komentarzy to “latawcowanie”

  1. Ja będę, ja!:) Pod warunkiem, że moje zakatarzone dzieci pójdą ładnie spać…
    Ciekawe czy sięgnęłybyśmy i dziś po te same papiery?🙂
    Pięknie się one pod Twoją ręką „układają” i cudownie je doprawiasz po swojemu.
    A z tą jarzębiną, no nie wierzę, że nie ma??? U nas mnóstwo!

  2. Jarzębiny? Wpadnij na Retkinię! Mamy tu tego mnóstwo!🙂

  3. ale ja szukałam po lesie – daleko od drogi, żeby jarzębinówkę zrobić🙂 takiej z ołowiem to mam dużo ahhahaha

  4. Totally gorgeous!!!!! I love it!

  5. Umarłam i jestem w niebie…. BOSKI, IDEALNY, CUDOWNY!!!

  6. ale wpasowałaś zdjęcie w papier praktycznie nie widać gdzie się kończy i zaczyna zdjęcie- świetna kompozycja dodatkowo🙂

Skomentuj

