mały zdobywca

Papiery z Makowego Pola całkowicie zawładnęły moim scrap-stołem🙂 Pasują mi praktycznie do każdego zdjęcia – prawdopodobnie za sprawą multikoloru, który w sobie zawierają – odcienie są bardzo subtelne i można je dopasować do wszystkiego! Dzięki „Forget me not” oscrapowałam w końce zeszłoroczne zdjęcie Jana wyłaniającego się z wysokich, jesiennych traw:

 

dodatki pochodzą ze sklepu scrapki.pl

Dzisiaj udało mi się zrobić cztery scrapy, z czego dwa na ‚makówkowych’ papierach… przy kolejnych dwóch musiałam się zmusić żeby wygrzebać z pudła jakieś inne bazy🙂 ale dobrze – takie wydelikacenie zbliża mnie do materiałów ‚primowych’ i ułatwia mi pracę z nimi. Obcowanie z kwiatkami ogrodowymi przenoszę jesienią na scrapowy grunt (w tajemnicy mogę Wam napisać że użyłam dzisiaj nawet primowej różyczki o.O! i zaprzyjaźniłam się z maskami – ale to innym razem).

A propos kwiatków, delikatności i romantyzmu… na blogu I {lowe} SCRAP publikacja papieru miesiąca na wrzesień i inauguracja nowego, bliźniaczego bloga ILS – Romantyczny ILS, na którym króluje nowy, wyjątkowy design team do zadań specjalnych🙂

5 komentarzy to “mały zdobywca”

  1. Piękne scrapy robisz! Za każdy razem wchodzę i podziwiam oczarowana Twoją pomysłowością, kreatywnością, połączeniem kolorów i całą resztą🙂

  2. jesteś mistrzynią kompozycji dla mnie ! a klimat scrapa tak cudnie jesienny – obyśmy mieli dłużej taka pogodę w tym roku!

  3. i like your blog and your amazing scrap ! congratulation !

  4. Hi! I found your blog through {eA}magazine and I have to say: Wow! I really really love all your work!😀
    Especially this layout! I had to lift it! Would it be okay if I show it on my blog with a link to yours?
    Greetings from Germany, Maria

  5. Hi Ania-Maria! I just published my lifted layout here, if you’re interested.😉
    I hope the links works …😀

Skomentuj

