kosmitka i dziwaczka

Jestem dziwna i takich też ludzi do siebie przyciągam – kocham siebie i ich właśnie za to. A najbardziej na świecie uwielbiam moją Katrin, za którą tęsknię już od kwietnia przeogromnie i na samą myśl że zobaczymy się za dwa tygodnie śmieje mi się mój kosmiczny pyszczor.

Oscrapowałam „kosmiczny pyszczor” mojej Katrin🙂 z okazji kolejnej edycji MA-sochistycznego liftowania; pracę inspiracyjną podała Makówka:

 

na betonie pochodzącym z kolekcji „on the wall” wprost z Makowego Pola

4 komentarzy to “kosmitka i dziwaczka”

  1. serio uważam,że kosmitka z Ciebie.Ale godna podziwu :] wytrwałości w swym „kosmicznym” byciu sobą!

  2. Świetne kolory, świetne dodatki – jak zwykle!🙂

  3. super dobrane zdjęcie do tej energetycznej żółci! i napis mi się podoba. no i reszta też;)

  4. obłędny, po prostu obłędny!

Skomentuj

