jesienny mini-album

Pisałam Wam już że w Montpellier oprócz tego że prowadziłam warsztaty sama również brałam udział w zajęciach prowadzonych przez Celine i Karine. Obiecałam się pochwalić tym czego się nauczyłam i dzisiaj pokażę Wam pierwszy z moich warsztatowych mini-albumów.

W trakcie warsztatów prowadzonych przez Celine zdążyłam tylko wyciąć kolejne karty na bazę do albumu i kształty oraz napisy za pomocą ustrojstwa zwanego ‚big shot’, z którym zabawa sprawiła mi wielką frajdę – nie sądziłam że takie wycinanie może być fajne, serio🙂 mimo wszystko nie mam zamiaru sobie tego kupować… Ale jak stał i się na mnie patrzył to postanowiłam się z nim zaprzyjaźnić. Na kolejnych kartach albumu widać efekty naszej współpracy…

 


Wiem że mam kilka zaległych prac, ale nadarzyła się okazja wykończenia tego albumu… Wczoraj pojechaliśmy z Janem na działkę obatulić rośliny na zimę, żeby nam nie zmarzły i przy okazji zrobiliśmy kilka idealnych w kolorze zdjęć, idealnych do kolorystyki najnowszej kolekcji American Crafts, które było głównym sponsorem tych zajęć.

*************************************************************************************

Uff!!! Gratuluję i dziękuję tym którzy wytrwali do końca🙂 A przede wszystkim dziękuję Celine za inspirację, za materiały i za to że w tak miły sposób „zmusiła mnie” do zrobienia albumu. DLa mnie to swoisty rodzaj męczarni hahahaha. Nie mam niestety zdjęć oryginalnego albumu Celine, a szkoda bo miałybyście co podziwiać, może pewnego dnia zamieści go na swoim blogu. Do pomysłów Celine dodałam trochę siebie i wyszło co wyszło – mnie się podoba i jestem zadowolona. Sama na bank bym się nie zmobilizowała.

Przede mną jeszcze jeden mini album – tym razem wymyślony i „prowadzony” przez Karine; obiecuję ten drugi również pokazać na blogu. Nie ma to jak warsztaty, nigdy nie jest zbyt późno żeby się czegoś nowego, innego nauczyć. Jestem bardzo szczęśliwa że mogłam czerpać on prawdziwych gigantów europejskiego scrapbookingu; każdemu polecam takie zajęcia. A teraz lecę wykąpać bohatera powyższego albumu.

 

22 komentarzy to “jesienny mini-album”

  1. Ania!!!!cudny jest!!!zdjęcia piękne!!cały piękny!

  2. piękny! Podziwiam też ilość!🙂

  3. très joli avec ces belles couleurs de papiers!

  4. Świetny!!! zdjęcia rewelacja – jak zwykle🙂

  5. fantastyczny! absolutnie w moich ulubionych kolorach i klimacie.A listek filcowy z okładki mnie oczarował-to gotowy dodatek?No i to jabłuszko….adoptuj mnie i oskrapuj na jesienno :p (będę pasowała kolorystycznie,bo łeb mam rudy;p)

    • listek i jabłuszko i w ogóle wszystkie filcowe dodatki i naklejki to nowa kolekcja American Crafts – są super, polecam; tylko nie wiem czy któryś polski sklep już je sprzedaje i czy w ogóle będzie…
      rudy łeb mogę oscrapować zawsze🙂 zdjęcie przyślij🙂

  6. Piękny cały;-) rewelacyjne zdjęcie i ich oprawa;-)

  7. o mamo- cudny jest!
    A te taśmy w obłędne wrozryyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy, mrrrrrr (~^~ obgryzam paznokcie z zazdrości)
    :*

  8. jak dla mnei bomba! po 1- kolory „nie annomariowe” okiełznane bosko, po 2 – baza, po 3 -mam takie papiery tez i wuem jak je uzyje , po 4 – dadatki AC rewelka a po piate po dziesiate —FOTYYyyyyy!!!!! gratuluje owocnych warsztatów

  9. aaaaaaaaaaaa…. ale cudny!!! jak nie lubię albumów, bo oglądane bez „swoich” emocji dotyczących zdjęć najczęściej wydają mi się sztuczną zbieraniną… to Twój jest absolutnie spójny!! doskonały niemal!!!

  10. It’s a great album! Love every detail!

  11. Fantastyczny albumik!!!!! Piękne zdjęcia, kolory, wszystko ze sobą jest spójne :))

  12. Aniu!
    Dla mnie to TY jesteś tym gigantem!!!!
    Na prawdę.
    Od dwóch lat tu zaglądam.
    Zachwycam się.
    Nigdy w internecie nie znalazłam ładniejszych i bliższych mojemu sercu prac.
    Może właśnie to ty byłaś bodźcem który mnie tchnął żeby tworzyć.
    Jesteś wspaniała bo mimo ogromnego sukcesu pracujesz nad swoją techniką. Zmieniasz, próbujesz.
    Ja najbardziej kocham te prace z serca.
    Dziękuję

    • dziękuję bardzo, widać jak się czerwienię? właśnie wyglądam jak dzikie jabłuszko🙂
      bardzo dziękuję i dopinguję w pracach artystycznych; może uda nam się kiedyś spotkać, może na jakiś warsztatach? wszystko jest możliwe🙂

  13. Świetne!. Oglądanie sprawiło mi ogromną przyjemność.
    Dziękuję i pozdrawiam.

  14. It’s fine album! I like decor and autumn color.

  15. Dziękuję Wam wszystkim za bardzo miłe słowa. Zawsze fajnie jest usłyszeć że coś się komuś podoba, tym bardziej że się tak napracowałam🙂
    dziekuję.

    thank you!

    merci beaucoup!

  16. Gdzies mój komentarz zginął, a pisałam wczoraj… wrr.
    ALe co do albumu, to jest świetny. Naprawdę super sobie poradziłaś i mam nadzieję, że częściej będziesz je robić🙂

    • dziękuję ale album to dla mnie pewien rodzaj udręki… trzeba równo wyciąć, wymierzyć… matko jak ja tego nie lubię! A poza tym musiałabym mieć za każdym razem jakiś wzór – jak teraz. Bo konstrukcja nie jest moją mocną stroną. kiedyś przecież robiłam albumy, ale zawsze po dwóch stronach byłam już znudzona…
      ale faktem jest że mam dzisiaj rekordową ilość wejść na bloga🙂 już jest ponad 600 a do północy jeszcze dużo czasu.

  17. muszę poszukac godnego zdjęcia;p

Skomentuj

