!!! nowe kolekcje I {lowe} SCRAP !!!

Wiem, wiem… bardzo długo kazałyśmy Wam czekać na nowe papiery, ale mamy nadzieję że wybaczycie nam zaistniałe opóźnienia kiedy na Waszych biurkach pojawią się te dwie kolekcje i obietnica kolejnych kolekcji, które już czekają w kolejce do druku.

Mam dziś zaszczyt zaprezentować Wam dwójkę moich nowych dzieci, które „spłodziłam” wraz  z nieznaną Wam dotychczas od strony projektowej Ewą Kujawską – czyli Nebri🙂

Nebri – złote dziecko I {lowe} SCRAP  :))) moja najukochańsza prawa ręka, bez której te papiery by nie powstały.

…………………………………………………………………………………………………………………………………

rise & shine

………………………………………………………………………………………………………………………………….

oraz bordery z uzupełniającymi wzorami

………………………………………………………………………………………………………………………………..

I love pattern

………………………………………………………………………………………………………………………………..

ta kolekcja również posiada bordery z dopełniającymi ją wzorami:

Wierzę że nasze nowe kolekcje spodobają się Wam i że powstaną z nich cudowne, tryskające kolorem kraftowe prace. Na blogu I {lowe} SCRAP oraz na blogach sklepów dystrybucyjnych ( scrapki.pl, scrapuj.pl i scrapiniec ) ogłoszone zostało CANDY, a którym możecie wygrać nowe papiery!!!

Przy okazji chciałam Wam bardzo podziękować za tak liczne odwiedzanie mojego bloga; wczoraj padł mój wordpressowy rekord – było Was tu dokładnie 980!  Niestety albumy obdarzone przez Was taką popularnością musiałam na razie usunąć ze strony, ponieważ będą one jeszcze przedmiotem kolejnych warsztatów odbywających się w Paryżu. Obiecuję jednak że na początku grudnia wszystkie poszczególne strony wrócą na mój blog. Tymczasem zapraszam do komentowania nowych kolekcji. Buziole.

xoxo

9 komentarzy to “!!! nowe kolekcje I {lowe} SCRAP !!!”

  1. Wielkie GRATULACJE! Papiery są fantastyczne!!!!

  2. świetne,bardzo mi się podoba 1-takie retro wzory..istne sweet ’60?70’…

  3. Świetne są! Gratuluje i już nie mogę się doczekac nowych!

  4. Ahaha, „złote dziecko”, dzięki kochana😀 :* Genialne kolekcje zrobiłaś🙂

  5. Oj, długo czekałam i czekałam, ale się doczekałam😉 są cudne!!!!!!!!! GRATULACJE!!!!!🙂

  6. These are gorgeous,great patterns!

  7. wow, piękne są. gratulacje:)

  8. Przepiękne papiery, jestem zakochana w ILS-owych papierkach.
    Dziękuję za nowe kolekcje.

Skomentuj

