album :: koniec lata

Nie mogę wyrwać się z fazy albumowej, wpadłam po uszy. Wczoraj od rana zrobiłam śmieciowy album paryski – czyli niewielkie kolaże składające się z biletów lotniczych, TGV, biletów do metra, do muzeów, ulotek, opakowań… ze wszystkiego co przytachałam ze sobą z podróży; chyba nie będą Was tym zanudzać, bo w sumie kto by chciał oglądać kilkanaście stron makulatury🙂

Wieczorem natomiast, kiedy byłam już bardzo zmęczona, moje ukochane koleżanki, na które zawsze mogę liczyć w składzie: Nula, Mona i Jaszka podpuściły mnie do wykonania albumu z wykorzystaniem nowych kolekcji I {lowe} SCRAP. Oczywiście że się temu poddałam… skończyłam o północy i padałam na twarz. Od razu zaznaczę że ostatnią robiłam okładkę, resztą sił i z zerową inwencją twórczą – tak też ona się prezentuje🙂 Poza tym, nigdy nie byłam dobra w okładkach – proszę o przymknięcie na nią oka.

zapomniałabym o najważniejszym – oczywiście że nie miałam pomysłu na własną konstrukcję albumu; pierwowzór tego co zobaczycie poniżej należy do Zyan, która oprócz tego że tworzy cudowne LOsy, robi także niezwykle inspirujące albumy, takie jak TEN.

Nieskromnie napiszę… KOCHAM TE PAPIERY! Są takie… nienachalne🙂 ciekawe jak się sprawdzą w chłodniejszych kompozycjach. Nie mogę się doczekać Waszych prac! Jeśli chcecie się zainspirować to koniecznie odwiedźcie dzisiaj blog I {lowe} SCRAP, gdzie będą opublikowane wszystkie cztery albumy z wykorzystaniem rise&shine oraz I love pattern.

12 komentarzy to “album :: koniec lata”

  1. czuję się jak taki ‚spyer’, łażąc od facebooka przez blog ILS aż do twojego i podglądając i podpatrując i zieleniejąc z zazdrości na Twoje albumy ostatnie😀 są czadowe Aniu, a twój styl jest niepowtarzalny! jestem Twoją fanką🙂

  2. papiery cudowne i album też bambastyczny!!!

  3. Po prostu cudny!
    Bardzo bym chciała zobaczyć album paryski🙂

  4. Ahahah, album świetny, ale sikający Jasiek to bomba ;D Płaczę! xD

  5. Cudowny jest ten albumik:)

  6. AM, wymiatasz jak zwykle! Album ma w sobie niesamowitą moc, chce się go oglądać w kółko:) Coś cudownego:*

  7. Jezu, jakie Wy jesteście zdolne!

  8. Złotojesienny taki- cudny!

    i ja bym ten pasryski baaaardzo chętnie obejrzała, bardzo😀

    i

    jeszcze

    POGRATULOWAĆ chciałam publikacji w Somerset Studio!!!!!!!!😀

  9. gorgeous! i just discovered your blog & your work… so inspiring! this mini is beautiful.

  10. zdecydowanie powinnaś wrzucić teraz bieg ” albumowy”, zdecydowanie odświeżająco działa i na ciebie i na tówj blog😉 a album kocham….

  11. olalala i love it so muche, congratulations !!!
    very good job !

Skomentuj

