publikacje tu i tam

Muszę przyznać że ostatnio mnie zadziwiacie… wczoraj znów mój blog odwiedziło prawie 1000 osób! Niesamowite🙂 Chyba faktycznie lubicie oglądać albumy; muszę się poważnie zastanowić nad wprowadzeniem ich w swój artystyczny repertuar na stałe. Dziękuję. :*

 

Chwalipięctwa ciąg dalszy… od pewnego czasu w zakładce ‚interviews&others’ są już opisane publikacje moich prac na różnych portalach i w gazetach craftowych, ale… postanowiłam je Wam przybliżyć na stronie głównej🙂

 

………………………………………………………………………………………………………….

Jako pierwszy – wywiad na temat mojego journalowania w uwaga… Somerset Studio September/October 2o11 !!!

 

w środku wydania jako bonus jest również fragment mojej pracy w formacie A4, który można sobie powiesić na ścianie ahhahahaa – no co, tak dla zainteresowanych, gratis🙂

 

 

…………………………………………………………………………………………………………

Drugim miejscem gdzie można się natknąć na wywiad ze mną jest najstarszy scrapbookingowy magazyn rosyjski Scrap-info no. 4

 

……………………………………………………………………………………………………………

i ostatnia publikacja, wywiad w pierwszym numerze nowego magazynu, także rosyjskiego Rus-Scrap no.1

W obydwu powyższych przypadkach muszę zaufać autorom wywiadów ze nie przekręcili moich słów ponieważ kompletnie nie znam języka rosyjskiego i nie potrafię tego nawet przeczytać… jak widzę moje imie i nazwisko zapisane bukwami to nie rozpoznaję🙂

Na dzisiaj tyle. W weekend oprócz spacerów w jesiennym słońcu planuję nadrobić zaległości dla primowego DT i może starczy mi jeszcze czasu na jakiego LOska z nowych ILSowych papierów; ale przede wszystkim – świeże (notorycznie pieszę ‚świeży’ przez ‚rz’:/ ) powietrze, póki nie pada🙂

6 komentarzy to “publikacje tu i tam”

  1. nareszcie się pochwaliłaś.🙂
    gratulacje.
    a co do poprzedniego posta, to chciałam napisać, że ja z wielką chęcią pooglądałabym tony paryskiej „makulatury”.

  2. Gratuluję z całego serca!!! podziwiam nieustannie🙂

  3. Gratuluje! Swietnie to wyglada!

  4. Świetnie Aniu, gratuluję!!!

Skomentuj

