January Prima Produck Pick & Color Palette

Welcome everybody, today I have somethnig in gray scale – 100% Prima🙂

 

Prima Color Palette for January:

 

and some inside pages

 

Take a look at how the Design Team utilized prima palette >>> here.

 

10 komentarzy to “January Prima Produck Pick & Color Palette”

  1. Za to, że w ogóle te kolory udźwignęłaś to Ci się należy nagroda!😀
    No a poza tym…no w takiej oprawie to ja nas jeszcze nie widziałam jak żyję ahahaha

  2. This is one of the prettiest projects I have ever seen!
    sandy

  3. a mnie się baaardzo podoba!

  4. Coucou,
    je ne parle pas ta langue, ton album very very good beautiful biz Mimi40

  5. WOW, what a beautiful book and I am suprised by the prima colour palette🙂 It’s very very nice.

  6. Śliczne🙂 elegancja i szaleństwo w jednym🙂

  7. o mamusiu, środkiem jestem TOTALNIE zaskoczona!!! i KOCHAM :))))) chociaż wolę inne odsłony AnnoMariowe ale ta jest przepiękna za kolory :***

  8. Domyślam się, że nie jest to kolorystyka, w której pracuje Ci się najprzyjemniej, ale efekt jest cudowny🙂
    Poczułam się właśnie mocno zainspirowana do pracy🙂

Skomentuj

