>zakupownik

>






















… czyli moje mikruszko🙂  Zakupownik powstał z myślą o Mamie mojej przyjaciółki – Małgorzacie. Na stronie z literką A (jak asia) jest miejsce na zdjęcie ukochanej córeczki, obok mały tag (to już Asia zdecyduje co na nim będzie napisane), karteczki Post-it służą do zapisywania listy zakupów – po zrobieniu sprawunków kartkę wywalamy do śmieci – wkład oczywiście jest wymienny, więc mam nadzieje że zakupownik posłuży Pani Małgosi dłużej.
Przy projektowaniu zakupownika korzystałam z fantastycznego kursu autorstwa Agnieszki.
Materiały to:papiery ‚Once Upon A Time’, jedwabna wstążka w kropki, sztuczny kwiatek, brązowe ćwieki, woskowany sznurek, litera z tekrury, litera-naklejka.

5 komentarzy to “>zakupownik”

  1. >ach! świetny…może wreszcie i ja zacznę takie praktyczne rzeczy dla siebie robić? kwiatek bosskiii!! ach ta czerwień i piękny papier🙂

  2. >Śliczny! No, piękny! Po pierwsze świetny pomysł, a po drugie ładne wykonanie!😉 Coraz lepsze rzeczy produkujesz… aż strach pomyśleć co będzie dalej😛

  3. >Śliczne to skrapuszko….

  4. >Aniu, wywołałam Cię! zapraszam na bloga😉

  5. >Pięknie tu !!!Pozdrawiam :)))

Skomentuj

