>quiet moments

>

czyli chwile w ciągu dnia, które mam tylko dla siebie; w ciągu tych dwóch godzin w moim mieszkaniu panuje spokój, cisza, a w powietrzu unosi się zapach świeżo zaparzonej kawy🙂 lubię rozkoszować się tym błogostanem – postanowiłam się nim z Wami trochę podzielić🙂

17 komentarzy to “>quiet moments”

  1. >Bardzo ładny scrap🙂

  2. >Jestes mistrzynia scrapow. Twoj styl jest fantastyczny, a dodatki dobierasz tak, ze brak slow, aby to opisac

  3. >Ojej też tak mam…. Znaczy teraz nie mam, ale tak było, ojej jak cudnie było…. ale to wróci, wróci za jakiś czas, co z tego, że dlugi…Cudny scrap, no cudny!

  4. >Przepiękny – kocham ten papier i super go zaaranżowalaś!

  5. >hmmmmm. U mnie tez kawusia, albo herbata z cytryna, w chlodne dni.i tylko poltorej godziny. Ale masz racje, to czas szczegolny. Jakby wyjety z czasoprzestrzeni. Pieknie go oscrapowalas. Co tu duzo mowic, trzeba umiec, zeby kwiatki mesko wygladaly.

  6. >aż mi się literki pomyliły wiec napisze jeszcze raz!!!! cudownie dopracowany scrap, te wyciete kwiatuszki i szczególiki! ech czmu mój 4-latek juz tak nie sypia😉

  7. >Przepiękny….zachwycam się tymi przetartymi, nasyconymi kolorami – obyś codzinnie miała trochę czasu dla siebie, bo spędzasz go bardzo owodcnie!🙂

  8. >Ech, znowu czarujesz!!1 Ty nawet ciszę i spokój potrafisz uchwycić i pięknie ubrać!!🙂

  9. >Nowalinka słowa z ust mi wyjęła:) chciałam napisać, że mimo zywych kolorków spokój tchnie z tego scrapa. Piekny on! Ale Ty chyba inaczej nie potrafisz:)

  10. >O mamusiu, ale cudo! Wymiękłam… Po prostu wymiękłam…

  11. >jest absolutnie cudny – te kwiaty w rogach – to sam miód!

  12. >U Ciebie jak zawsze piękny scrap🙂

  13. >Niesamowity ,śliczny

  14. >Zbieram szczękę z podłogi…O_o Dawno nic mnie nie urzekło tak jak ten scrap, jest przepiękny!🙂

  15. >Piękny!bardzo lubie te rub-onsy.

Skomentuj

