>akrylowe prezent

>

Popełniłam scrapbunek – wczoraj w nocy szukając natchnienia oglądałam wcześniej skopiowane do specjalnego, scrapowego folderu zdjęcia… wpadło mi w oko to cudne Nulowe, sielskie-anielskie foto na którym leży w trawie z Kubkiem🙂 no i poszło na tapetę; pierwszy raz pracowałam na arylowej bazie (projektu agnieszki vel Latarni morskiej) i musze przyznać że łatwo nie było… ta zawieszka o średnicy 15 cm zajęła mi mnóstwo czasu – ale z efektu jestem zadoolona i jak wyslę do Nuli całość chyba nie będę się wstydzić🙂 Nawet kochane brokatu użyłam! hahahahahha
Życzę wszystkim udanej, słonecznej niedzieli!


9 komentarzy to “>akrylowe prezent”

  1. >akryle to dla mnie absolutna tajemnica ;D ale Twój scrap wygląda rewelacyjnie🙂

  2. >Anno-Mario, toż to istne szaleństwo! kolory są nieziemskie! uwielbiam je!🙂

  3. >Rewelacja, koleżanko! REWELACJA!

  4. >o.Oale niespodzianka!!dziękuje :***

  5. >na razie tak ogólnie – bo nim przeglądnę blog to pewnie trochę czasu minie … chciałam ci jednak napisać, że jestem absolutnie zachwycona twoją formą wypowiedzi "na papierze" …

  6. >pieknie wyszło🙂

  7. >rewelacyjny efekt koncowy!!!!!!jestem pod wrażeniem…pozdrawiam,magda,www.magdamatraszek.blox.pl

Skomentuj

